Anunț!
Primăria satului Ghidighici anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de Contabil-șef și Secretar al Consiliului local
Informații suplimentare referitor la organizarea Concursului pot fi obținute la nr. telefon 022 710 164, tel. mob. 079605285, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Concursul pentru ocuparea funcției vacante de Contabil-șef și Secretar al Consiliului local va avea loc în incinta Primăriei satului Ghidighici.
Dosarul pentru concurs va fi depus până la data de 6 decembrie 2018, inclusiv, la sediul Primăriei satului Ghidighici, str. A. Mateevici, nr. 2.
Persoanele interesate pot depune personal / prin poştă
„Dosarul de concurs”, care va include:
a) formularul de participare;
b) copia buletinului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
d) copia carnetului de muncă;
e) cazierul judiciar
Cerințe de bază pentru candidați
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- Studii superioare, de licenţă în domeniile: Finanţe, Contabilitate, Economie; Juridice, Administrație publică locală
- posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- nu a împlinit vârsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vârstă;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
- în ultimii 3 ani, nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârșite cu intenţie;
- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie;
Experienţă profesională: cel puţin 3 ani de muncă în instituţiile administraţiei publice, inclusiv în organizaţii sau alte instituţii în funcţii pe specialitate.
Cunoştinţe: -
- Sistemul bugetar şi procesul bugetar;
- Clasificaţia bugetară;
- Principiile de planificare, executare şi raportare a mijloacelor publice;
- Planul de conturi al evidenţei contabile privind executarea devizului de cheltuieli ale instituţiilor bugetare;
- Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Internet.
Bibliografia în baza căreia vor fi formulate întrebările pentru proba scrisă şi interviu:
- Acte normative în domeniul serviciului public:
- Legea nr.158-XVI din 4.07.2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
- Legea privind accesul la informaţie nr.982 – XIV din 11.05.2000 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova nr. 88-90/664 din 28.07.2000
- Legea Republicii Moldova nr. 436-XVI din 28.12.2006 privind administrația publică locală
- Legea privind Codul de conduită a funcționarului public, nr. 25-XVI din 22.02.2008
- Legea RM 436-XVI din 28.12.2006 privind administrația publică
- Acte normative în domeniul de specialitate
- Codul Muncii al Republicii Moldova;
- Legea nr.847-XIII din 24.05.1996 privind sistemul bugetar şi procesul bugetar
- Legea nr. 397 din 16.10.2003 privind finanțele publice locale
- Legea nr. 181 din 25.07.2014 finanțelor publice și responsabilității bugetar-fiscale
- Legea contabilităţii nr.113 din 27.04.2007
- Ordinul Ministerului Finanţelor nr. 216 din 28.12.2015 cu privire la aprobarea Planului de conturi contabile în sistemul bugetar şi a Normelor metodologice privind evidența contabilă și raportarea financiară în sistemul bugetar.