Calendar  

Octombrie 2025
Lu Ma Me Jo Vi Sa Du
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
   

Meteo  

   
INFORMAȚII PERSONALE
Nume  -  
Prenume  - Angela
Data nașterii  -  
Domiciliul  -

 

Gloată

 -  
Tel / Fax  -
E-mail -
STUDII
Universitare -

1989 - 1995 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”, Facultatea Filologie, calificare: profesor limba și literatura română;

 

- 2007 - 2011 Universitatea de Stat din Moldova, Facultatea Drept, calificare: licențiat în drept;

Postuniversitare

-

2000 - 2002 Academia de Administrare Publică de pe lângă Președintele Republicii Moldova, masterat în teorie și practică administrativă publică

  -

2015 - prezent Universitatea de Stat din Moldova, Facultatea Relații Internaționale și Științele Politice, studii de masterat, specialitate Management politic și electoral;

ACTIVITATEA ANTERIOARA
2015 - 2016  - formator, Centrul de Instruire Continuă în Domeniul Electoral pe lângă CEC (CICDE); coordonator Linia de Informare a Alegătorilor în cadrul alegerilor prezidențiale din octombrie 2016
13.10.2014 - 07.12.2014  - membru al Consiliului electoral de circumscripție electorală municipală Chișinău nr. 1;
aprilie-octombrie 2014  - formator, instruirea membrilor birourilor electorale ale secțiunilor de votare, Centrul de Instruire Continuă în Domeniul Electoral pe lângă CEC (CICDE);
03.01.2012 - 07.10.2013  - șefa Direcției management alegeri, Comisia Electorală Centrală;
2002 - 2011  - Secretar al Preturii sectorului Centru, municipiul Chișinău;

1998 - 2002

-

specialist principal, secția administrare publică, Pretura sectorului Centru;

1998

-

specialist coordonator, Direcția socio-umanitară a Primăriei municipiului Chișinău, specialist respectarea legislației lingvistice;

1996 - 1997

-

prin cumul, lector la Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”;

1995 - 1998

-

specialist coordonator, secția administrare publică, Pretura sectorului Centru.

EXPERIENȚĂ / FORMARE
2014  -  Seminar de formare a formatorilor în domeniul electoral (40 ore) organizat de CICDE, Chișinău
2012 -

 Curs de instruire BRIDGE „Electoral Management Design & Access to Electoral Processes”, București, România

2009-2010 -

 Coordonator APL în proiect ”Verifică lista electorală”, aplicat on-line de verificare a listelor electorale în municipiul Chișinău

2009 -

 Curs de instruire Managementul instituțional (35 ore), Chișinău

2008 -

 Program de Instruire, Școala Regională pentru tineri lideri politici și civici, Târgu Mureș, România

2006 -

 Schimb de experiență privind standarde ocupaționale în administrația publică, București, România

2005 -

 Formare „Politica și advocacy-ul femeilor”, Institutul Republican Internațional (IRI), Chișinău

2004 -

 Schimb de experiență în Statele Unite ale Americii în domeniul accesului informațiilor și transparenței în activitatea autorităților publice, International Visitor Program-2004

2003 -

 Training de formare a formatorilor și de instruire a funcționarilor publici, cu tema „Aplicarea legislației în domeniul accesului la informație”, Chișinău

LIMBI STRĂINE CUNOSCUTE
Română  - Limba română (maternă)
Engleza - Nivel mediu
Franceză  - Citesc, traduc cu dicționarul
Rusă  - Fluent
ATITUDINI ȘI COMPETENȚE TEHNICE
 - Cunoștințe de operare la calculator: Word- foarte bine, Excel -bine, Internet - bine
Abilități
 -  Energică, comunicabilă, responsabilă, punctuală, abilități de lucru în colectiv, spirit de inițiativă
Interese
 - Lectura cotidianelor și lectură cărților artistice, psihologia socială, muzică, sport, computer

 


Orele de audiență:

Marti:      orele 08.00 - 17.00

Joi:           orele 08.00 - 17.00

 

Date contactului:

Primăria sat. Ghidighici, str.A.Mateevici 2

Tel: 022 710-607

Fax: 022 710-607

E-mail:

 

foto31 
Conducator artistic:
Grigore Corcinschi

organigrama

Serviciul de Asistența socială este o instituție bugetară a Ministerului Protecției Sociale a Familiei și Copilului, subordonată Primăriei satului Ghidighici.

         Misiunea sa este de a asigura activitatea de prevenire și intervenție primară pentru persoane singure și familiile aflate în dificultate.

         Scopul este îmbunătățirea calității vieților acelor categorii de beneficiari - persoane și familiile care din cauza unor factori de natură economică, fizică, psihologică sau socială, nu au posibilități să le asigure un nivel decent de viață.

Asistența socială locală se realizează prin acordarea de prestări sociale și oferă informații de servicii sociale.

         Principalele obiective:

-        Asigurarea serviciilor sociale de calitate, flexibil, respectând standarte generale în domeniu;

-        Informarea continuă abeneficiarilor referitor la serviciile și prestațiile sociale acordate;

-        Colaborarea cu instituții publice și ONG-uri în domeniu;

-     Implementarea măsurilor de prevenire a marginalizării sociale, a situații de risc și a dependenței de fond de protecție socială;

-        Asigurarea realizării legislației privind protecția socială;

 -        Evidența beneficiarilor pe categorii;

-     Evaluarea și analiza, în caz de necesitate, a condițiilor locative și sociale de trai ale familiilor socio-vulnerabile;

-      Perfectarea actelor și completarea dosarelor beneficiarilor

-      Acordarea de sprijin la dezvoltarea serviciilor sociale din comunitate;

-    Acordarea de asistență persoane în etate, cu dizabilități, familiilor cu mulți copii, mamelor solitare, tineri în situații de risc.

         Asistentul social comunitar

  • asigură implementarea cadrului normativ privind asistența socială;
  • identifică și evaluează situația beneficiarului și a familiei lui, deplasând-se în teren în cadrul vizitelor la domiciliu;
  • formulează problemele cu care se confruntă beneficiarul într-o anumită perioadă de timp, în anumite circumstanțe socio-economice și stabilește modalitățile de suport;
  • elaborează și implementează planuri individualizate de asistență cu participarea beneficiarului și familiei lui;
  • identifică și evaluează necesitățile grupurilor de beneficiari din comunitate și propune soluții de depășire a problemelor sociale;
  • facilitează activitatea grupurilor de suport reciproc;
  • prestează servicii sociale primare;
  • propune și pregătește cazul pentru referire la servicii sociale specializate;
  • evaluează necesitățile comunității și contribuie la dezvoltarea serviciilor sociale comunitare existente și / sau inițiază crearea de servicii sociale noi;
  • mobilizează comunitatea și stabilizează parteneriate în scopul soluționării problemelor beneficiarilor;
  • contribuie la examinarea și soluționarea propunerilor, cererilor, petițiilor și reclamațiilor parvenite din partea membrilor comunității;
  • stabilește prioritatea sarcinilor, planifică și organizează activitatea sa cu respectarea termenelor limită stabiliți;
  • facilitează accesul beneficiarilor la prestații sociale;
  • execută alte sarcini specifice desemnate.

 

Contactați: s.Ghidighici, str. Alexei Mateevici 2 Telefon: 022-710-252

Eliberarea certificatelor

(categoriilor social-vulnerabile – gratis : invalizi, pensionari pe vîrstă, familii cu mulţi copii)
(detalii la telefonul 022-710-607 sau 022-710-252)

  1. 1. Certificat privind componenţa familiei ( ...)

Acte necesare:

- buletinul solicitantului cu membrii familiei înscrişi în fişă

- alte documente ale membrilor familiei (buletinul de identitate şi/sau certificatele de naştere ai celorlalţi membri ai familiei)

2. Extras din Registru de evidenţă al gospodăriilor populaţiei (...)

Acte necesare:

- buletinul de identitate al solicitantului

- paşaportul tehnic al imobilului

3. Extras din Registru cadastral (...)

Acte necesare:

- buletinul de identitate al solicitantului

- alte acte ce confirmă apartenenţa imobilului (contract de vînzare-cumpărare, certificat de moştenitor legal, act de donaţie)

4. Certificat privind lipsa sau existenţa restanţelor faţă de bugetul primăriei  (...)

Acte necesare:

- buletinul de identitate al solicitantului

5. Perfectarea şi eliberarea Procurilor pentru prezentare la Oficiul Poştal şi la S.A. Banca de Economii

Acte necesare:

- buletinul de identitate al Beneficiarului şi al persoanei Împuternicite

6. Acte cu privire la starea civilă (detalii la telefonul 022-710-607)

a) Certificat de naştere ( gratis)

Acte necesare:  

- certificat medical de constatare a naşterii copilului

- buletinele de identitate ale părinţilor

- certificatul de căsătorie

b) Certificat de căsătorie (...)

Acte necesare:  

- buletinele de identitate ale declaranţilor de căsătorie

- certificatele de naştere

- alte acte (certificat de divorţ sau de deces)

c) Certificat de deces ( ...)

Acte necesare:

- certificatul medical de constatare a decesului

- buletinul de identitate al decedatului

- certificatul de naştere al decedatului

- buletinul de identitate al declarantului

7. Certificat de urbanism (...)

Acte necesare:

- Copia buletinului (persoană fizică)/ Certificat de înregistrare a întreprinderii (persoană juridică)

- Actele care ar confirma dreptul de proprietate/arendă asupra imobilului (terenului sau/şi construcţiei)

- Schiţa de proiect (după caz)

- Ridicarea topografică Sc. 1:500

- Expertiza tehnică (în cazul reconstrucţiei)

- Acordul autentificat notarial al vecinilor sau coproprietarilor de imobil/teren

8. Autorizaţie de construire (...)

Acte necesare:

- Copia buletinului (persoană fizică)/ Certificat de înregistrare a întreprinderii (persoană juridică)

- Documentele care ar confirma dreptul de proprietate/arendă asupra imobilului (terenului sau/şi construcţiei)

- Certificat de urbanism (copie)

- Proiect de execuţie (original şi copie)

- Avizul de verificare al proiectului (inregistrat cu nr.)

- Avize ale: Centrului municipal de medicină preventivă; Direcţiei pompieri şi salvatori; Agenţiei ecologice Centru. (după caz)

- Acordul vecinilor sau/şi coproprietarilor autentificat de notar (după caz)

9. Recepţia finală a construcţiei (... persoane fizice, ... persoane juridice)

Acte necesare:

- Copia buletinului de identitate (persoane fizice) / Certificat de înregistrare a întreprinderii (persoane juridice)

-Actele care ar confirma dreptul de proprietate/arendă asupra imobilului (terenului sau construcţiei)

- Certificatul de Inspectare, eliberat de Organul Cadastral Teritorial Chişinău cu anexe: planul lotului de pămînt şi planul construcţiei.

- Autorizaţia de construire. (copie)

- Certificatul de urbanism. (copie)

- Avizul Direcţiei pompieri şi salvatori

- Avizul Centrului Municipal de Medicină Preventivă (după caz)

-  Avizul Agenţiei ecologice Centru (după caz)

- Acordul gestionarului, vecinilor sau coproprietarilor autentificat notarial (după caz)

- Ridicarea Topografică de Control (cu indicarea hotarelor)

-  Cartea Tehnică, cap. ,,A”, ,,B”,   ,,C” (după caz)

- Expertiza Tehnică (Art. 19 şi 27 din Legea R.M. privind calitatea în construcţii nr. 721 din 02.02.1996) - (după caz)

- Procesul-Verbal de recepţie la terminarea Lucrărilor (după caz)

- Avizul Autorului de Proiect

-  Adresa Poştală (după caz)

- Anexa nr. 1 din HG 1436 din 17.12.2008

acoperamintul-maicii-domnului

Hramul satului Ghidighici14 octombrie, Acoperământul Maicii Domnului.

pagina in constructie

   

cons publ

   
rm
chisinau
par rm
pres rm
guver_rm
cancelaria_de_stat_rm
portal_servicii_publice_rm
ban justice1 md
   

Ultimele stiri  

There are not feed items to display.
  • Check if RSS URL is online
  • Check if RSS contains items
   

Ghidighici in imagini

   
Telefoane de contact:
Tel:+ 373 22 710-607
      + 373 22 710-252
Fax: +373 22 710-607
E-mail: primaria.ghidighici@gmail.com
Primar  |   Secretar   |   Organigrama   |   Consiliul local   |   Regulament   |   Noutăţi / Anunţuri   |   Rapoarte de activitate   |   Licitaţii şi achiziţii publice   |   Proiecte   |   Contacte   |  Personalităţi  |   Istoria satului   |   Galerie Foto  |   Galerie Video
PrimaPrima   ContactContact   HartaHarta